Logo strony to jej znak rozpoznawczy. Musi być oryginalne, ale jednocześnie łatwe do zapamiętania i kojarzące się z naszą stroną. Przy projektowaniu logo należy pamiętać o kilku ważnych aspektach.
Logo składa się ze znaku graficznego lub/i logotypu (tekstu). Logo na stronę najlepiej projektować w rozdzielczości 72 dpi. Znak graficzny powinien być prosty. Bez sensu jest dodawanie małych ozdobników czy drobnych szczegółów, bo i tak na małym logo nie będzie ich widać. Ważne jest także odpowiedni dobór kolorów. Trzeba pamiętać, że logo powinno wyglądać również dobrze jako czarno-białe. Na niektórych stronach są umieszczane treści przeznaczone do drukowania, jeśli chcemy by na wydruku znajdowało się również logo musimy się liczyć z tym, że nie każdy używa kolorowej drukarki, a nie powinniśmy dopuścić do sytuacji, że po wydrukowaniu nasze logo to będzie np. czarna nic nie znacząca plama. Jeśli już naprawdę chcemy mieć na stronie bardzo „skomplikowane” logo, przygotujmy drugą uproszczoną wersję, która może się przydać. np. przy wspomnianym wyżej drukowaniu.
Jeśli w naszym logo chcemy umieścić tekst, to dobrym rozwiązaniem w przypadku stron internetowych jest umieszczenie nazwy domeny. Niektóre strony postawiły na logo tylko z adresem bez dodatkowych znaków graficznych. Ułatwia to zapamiętanie adresu użytkownikom strony. Jeśli jednak decydujemy się na umieszczenie znaku graficznego, to projektując napis musimy wybrać czcionkę idealnie pasującą do niego. Jedno nie powinno przytłaczać drugiego, ale jednocześnie musi być zachowany kontrast, który będzie przyciągał uwagę użytkownika. Nie warto również przesadzać z ilością czcionek użytych do stworzenia logo. Powinny być maksymalnie dwie, a przy tym nie należy łączyć ze sobą czcionek italic i script.

W czasie projektowania logo na stronę warto zacząć od naszkicowania kilku pomysłów, a dopiero potem wybrać jeden i go dopracować.